HITYshop.cz - elektro - hobby - dům a zahrada

Nepojmenovan� dokument

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu firmy ATOS spol. s.r.o. se řídí platnou legislativou a níže uvedeným nákupním řádem .

Provozovatel obchodu:

ATOS spol.s.r.o.
Bohumínská 188/118
712 00 Ostrava - Muglinov
IČO - 18055761
DIČ - CZ18055761
tel. +420 599 526 182
email: obchod@atoselektro.cz

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem e-shopu. Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí informace o zařazení jeho objednávky do objednávkového systému e-shopu.
Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní emailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadanou emailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.
Zákazník zodpovídá za správnost údajů uvedených při vyplnění objednávky. Dbejte na především na přesné uvedení fakturační a dodací adresy.

ZPŮSOB DODÁNÍ A PLATBY

Zákazník má na výběr z následujících typů doručení zboží a plateb:

Dobírka – platba při doručení zboží kurýrní službou PPL, Geis nebo Českou poštou na fakturační, resp. doručovací adresu uvedenou v objednávce. Na Slovensko dodáváme zboží přepravní službou Geis

Hotovost - platba při osobním převzetí zboží v naší provozovně nebo na odběrném místě HeurekaPoint . Zákazník si zboží vyzvedne na některé z našich poboček.

Bankovní převodem - umožňujeme stálým odběratelům po dohodě.

Na splátky CETELEM , Homecredit - nabízíme možnost koupě zboží na splátky přes společnost Cetelem nebo Homecredit. Při platbě si zákazník zvolí způsob platby Homecredit a je přesměrován na webové stránky leasingové společnosti, kde vyplní žádost u úvěr. Po jeho schválení a dodání potřebných dokumentů zašleme zákazníkovi objednané zboží.

ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Přijaté objednávky jsou okamžitě zpracovávány a zboží jde do expedice, nemúžeme proto garantovat slučování dalších objednávek do jednoho balíku ! Naše rychlost zpracování vám přináší výhodu odeslání zboží v den objednání.
Objednávky přijaté po 14:00 jsou expedovány zpravidla až další pracovní den. V případě, že není nějaké zboží skladem, tak Vás naši pracovníci budou neprodleně kontaktovat a dohodnou s Vámi další postup.
V případě, že zákazník objedná zboží, které je v době objednání v eshopu označeno jako nedostupné, tak je objednávka u nás automaticky uložena a bude vyřízena až po naskladnění zboží. V tomto případě Vás náš pracovník nemusí kontaktovat.

DORUČENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má možnost zvolit si doručení prostřednictvím České pošty, kurýrní služby PPL, Geis nebo osobní odběr na některé z našich provozoven nebo odběrných míst HeurekaPoint. Při volbě osobního odběru Vás budeme kontaktovat jakmile bude zboží připraveno k odběru. V případě, že je vámi objednané zboží na zvolené pobočce skladem, tak ho můžete vyzvednout bez vyzvání již za 30 minut.
Velkoobchodní odběr zboží je možný pouze na prodejně na ulici Bohumínské 188 v Ostravě nebo na pobočce ve Zlíně
V případě poštovní či kurýrní služby bude zboží doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží). Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby.

Přepravné do ČR:
Přepravné České pošty je 150 Kč, v případě kurýrní služby PPL a Geis ve výši 138,- Kč a u těžších a objemnějších zásilek bude přepravné sjednáváno individuálně dohodou mezi zákazníkem a dodavatelem.
Odběr na pobočkách HeurekaPoint je zpoplatněn částkou 49,- Kč s DPH.
Při objednání zboží v celkové ceně nad 6000,- s DPH je doprava ZDARMA !

Přepravné do SR:
Cena dopravného je 8 EUR bez dph. Při internetové objednávce zboží nad 199 EUR bez DPH přepravné neúčtujeme (vyjímku tvoří objemné a nadměrně těžké zásilky, kde poštovné dohodneme individálně se zákazníkem).

Podrobný ceník dopravy najdete zde...

Zasíláme zboží do maximální délky 2m. Při objednání zboží přesahující délku 2m je odběr zboží možný pouze osobně na našich pobočkách.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Při jákémkoliv poškození zásilky neprodleně sepište s dopravcem zápis o poškození zásilky. Pokud zjistíte mechanické nebo jiné poškození zásilky až po převzetí od dopravce, tak tuto skutečnost nahlaste přepravci nejpozději do 3 dnů - u později nahlášených reklamací zásilky nemusí být reklamace uznána. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu .
Nekompletnost zásilky je zákazník povinen reklamovat v den převzetí balíku, nejpozději pak následující pracovní den a to na tel. (+420) 599 526 184. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU

U zboží nakoupeného prostřednictvím e-shopu má koncový zákazník do 14 dnů od doručení zboží nárok na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání.
Zboží by mělo být zabaleno v originálním balení ( včetně veškerého příslušenství a dokumentace ) a odesláno nejpozději 14. den od data doručení zákazníkovi na adresu provozovatele. Po jeho doručení bude zákazníkovi vystaven a zaslán dobropis. Po doručení podepsaného dobropisu bude zaslána částka odpovídající plné kupní ceně zaplacené za zboží včetně poštovného (pokud bylo při prodeji účtováno) na zákazníkem udané číslo bankovního účtu, případně v hotovosti poštovní složenkou, či jinak na základě vzájemné dohody.
Bezdůvodné vrácení zboží není možné při osobním odběru a zaplacení na některé z našich poboček.

REKLAMACE , ZÁRUKA

Záruční doba (pokud není uvedeno jinak) je 24 měsíců. Záruka na baterie v měřících a jiných přístrojích je 6 měsíců. Obchodníkům, kteří u nás nakupují zboží velkoobchodně poskytujeme záruku 27 měsíců ode dne zakoupení zboží.

Záruka z případných vad na našem zboží se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. Uplatněna může být výhradně po dobu záruční doby, která ze zákona trvá 24 měsíců od zakoupení zboží, není-li výslovně sjednáno jinak.
Podmínkou záruky je, aby kupující při uplatnění záruky předložil kopii daňového dokladu prodávajícího na dodané zboží a doklad o jeho zaplacení, případně záruční list, pokud byl součástí dodávky. Bez těchto dokladů nebude záruka uznána. Důkazní tíhu původu zboží nese plně kupující. Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Zboží je k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží. O druhu vady a postupu při uplatnění vady v záruční době rozhoduje vždy prodávající.

Vyřízená reklamace je zpět k zákazníkovi odeslána na náklady firmy ATOS spol.s.r.o.. Náklady na neoprávněnou reklamaci včetně dopravy jsou účtovány zákazníkovi.

ADRESA PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ K REKLAMACI:

ATOS spol.s.r.o. - SERVIS
Bohumínská 188
712 00 Ostrava - Muglinov
tel. (+420) 599 527 770
email : servis@atoselektro.cz

Pro slovenské zákazníky
Adresa pro zasílání reklamovaného zboží:

ATOS spol. s r.o.
POST BOX
023 56 Makov

Nezapomeňte uvést kontaktní adresu a telefon !!!

• zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
• nesmí být použité
• musí být nepoškozené
• v případě satelitních a DVB-T přijímačů uznáme reklamaci jen u přístrojů s originálním firmwarem od výrobce daného produktu. Přístroje s jiným než oficiálním firmwarem nemusí být do opravy přijaty.
• musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
• doklad o koupi - dodací/záruční list
• zboží musí být zasláno doporučeně a pojištěné (zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato).
• dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část.
• v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle
• dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady spojené s vrácením zboží.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

Internetový obchod firmy ATOS spol.s.r.o. si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky. Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě.
Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu firmou ATOS spol. s r.o., a to pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.
Odesláním objednávky na našem eshopu souhlasíte s využitím vaší emailové adresy k zasílání obchodních nabídek společnosti ATOS spol. s r.o.

Copyright:

Veškeré texty a fotografie na tomto eshopu jsou majetkem firmy ATOS spol. s r.o. a vztahují se na ně autorské práva. Použití těchto dat (obrázky, texty) je možné pouze se souhlasem firmy ATOS spol. s r.o. !
V případě zneužití našich dat si vyhrazujeme právo zrušit klientovi registraci a učinit právní kroky dle platných zákonů ČR.

Všeobecné obchodní podmínky pro obchodní partnery

1. Rozsah platnosti
Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen "Podmínky") se řídí všechny obchodní vztahy uzavírané mezi společností ATOS spol. s r.o., se sídlem Bohumínská 1556, 735 32 Rychvald IČ: 18055761 (dále jen "prodávající") a druhými stranami (dále jen "kupující").
Veškeré obchodní vztahy se řídí právním řádem České republiky a obchodním zákoníkem ČR. Podmínky jsou základními podmínkami prodeje zboží dodavatele, a pokud se odchylují od dispozitivních právních norem platného právního řádu České republiky, mají před těmito normami přednost.
Případné odlišné podmínky odběratele jsou platné jen v případě výslovného písemného souhlasu.

2. Uzavření smlouvy
Jednotlivé kupní smlouvy jsou uzavírány na základě písemné/e-mailové/telefonické/on-line nebo ústní objednávky kupujícího. Objednávka kupujícího musí obsahovat nejméně tyto náležitosti:
a) obchodní firmu, sídlo nebo místo podnikání kupujícího
b) jeho IČO (DIČ, pokud je registrován jako plátce DPH)
c) druh produktu (zboží), který jednoznačně určuje předmět objednávky, uváděný v ceníku prodávajícího
d) množství požadovaných kusů produktů
e) místo a termín dodání
f) způsob dopravy a forma úhrady kupní ceny zboží
g) v případě písemné objednávky čitelný podpis oprávněného zástupce kupujícího
Na základě objednávky kupujícího, splňující shora uvedené požadavky, prodávající kupujícímu vystaví potvrzení objednávky, v němž kupujícímu potvrdí druh, předpokládanou kupní cenu, množství produktů, jež se kupujícímu zavazuje dodat, místo a termín dodání, způsob dopravy a formu úhrady kupní ceny.
V případě písemného potvrzení má kupující právo do 24 hodin od obdržení potvrzení objednávky podat prodávajícímu písemně návrh na změnu objednávky nebo na její zrušení. Neučiní-li tak ve stanovené lhůtě, je kupní smlouva mezi oběma stranami uzavřena, a to v té podobě, jak je uvedeno v potvrzení objednávky. V případě návrhu kupujícího na změnu objednávky prodávající kupujícímu znovu vystaví potvrzení objednávky, v němž kupujícímu potvrdí druh, předpokládanou kupní cenu, množství produktů, jež se kupujícímu zavazuje dodat, místo a termín dodání, způsob dopravy a formu úhrady kupní ceny. Kupní smlouva mezi oběma stranami, a to v té podobě, jak je uvedeno v pozdějším potvrzení objednávky, je pak uzavřena okamžikem, kdy potvrzení objednávky obdrží kupující. Za potvrzení objednávky lze považovat i její faktické splnění prodávajícím.
Před uzavřením první kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím v rámci jejich obchodních vztahů musí kupující prodávajícímu předložit doklad o oprávnění ke své podnikatelské činnosti (platný výpis z obchodního rejstříku, živnostenský list nebo koncesní listinu).
Odběratel se zavazuje předmět či službu plnění převzít a v dohodnutých termínech a řádně zaplatit.

3. Ceny
Kupní cena je stanovena dle ceníku prodávajícího platného v době objednání zboží, nedohodnou-li se smluvní strany v konkrétním případě jinak. Jestliže se po uzavření smluvního vztahu podstatně změní náklady vztahující se k plnění předmětu smlouvy, smluvní partneři se dohodnou písemně na úpravě ceny. V ceně zboží není započítáno balné/doprava.

4. Termín plnění
Dnem dodání je den odeslání či předání k přepravě nebo převzetí zboží odběratelem na prodejně dodavatele. Dodávky po částech jsou možné po dohodě s odběratelem.
Pokud odběratel nepřevezme výrobek ve sjednaném termínu a sjednaném místě, bylo smluvními stranami dohodnuto, že dodavatel může po odběrateli požadovat skladné a úhradu nákladů až ve výši 100 % z dohodnuté ceny, dle způsobilosti zboží k opětovnému prodeji.

5. Expedice a přechod rizika
Pokud není smluvně domluven způsob balení a konkrétní dopravce je zboží odesláno v kartonovém obalu, obálce, nebo fólii smluvním dopravcem prodávajícího. Riziko nahodilé zkázy přechází na odběratele okamžikem jeho předání dopravci či odběrateli.

6. Vadné a pozdní plnění
Dodavatel odpovídá odběrateli za vady zboží dle § 422 zákona č. 513/1991 Sb.
Odběratel je povinen prohlédnout zboží co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží. Při osobním odběru zboží je povinen prohlédnout zboží neprodleně při jeho převzetí. Zjistí-li u zboží vadu, je povinen zjištěnou vadu v místě odběru zboží dodavateli neprodleně oznámit. Dodavatel odběrateli zjištěnou a jím uznanou vadu bezplatně a bez zbytečného odkladu odstraní, a to dodáním chybějícího zboží nebo dodáním náhradního zboží za zboží vadné. Není-li možné vadu bezodkladně odstranit či dodat náhradní zboží, dodavatel tak učiní v nebližším možném termínu. O tomto termínu prodávající kupujícího vyrozumí.
Při dodání zboží odběrateli prostřednictvím dopravce je odběratel povinen uplatnit nároky z vad množství a druhu prodávaného zboží do 3 pracovních dnů od předání zboží dopravcem. Odběratel je povinen nároky za vady ve stanovené lhůtě uplatnit u dodavatele písemně, s popisem vady. V případě vady druhu zboží je odběratel oprávněn požadovat dodání náhradního zboží jen tehdy, jestliže vadné zboží bude vráceno dodavateli v původním balení. Dodavatel zjištěnou a jím uznanou vadu bezplatně a bez zbytečného odkladu odstraní, a to dodáním chybějícího zboží nebo dodáním náhradního zboží za zboží vadné. Není-li možné vadu odstranit bezodkladně, dodavatel tak učiní v nebližším možném termínu. O tomto termínu odběratele vyrozumí.

7. Platební podmínky a výhrada vlastnictví
Pokud není sjednána platba v hotovosti na pokladně dodavatele, je odběratel povinen uhradit fakturu v plné výši do termínu uvedeném na faktuře.
Dodavatel vystaví fakturu při dodání zboží odběrateli. V pochybnostech se má za to, že odběratel fakturu obdržel 3 den po dodání zboží. Vystavená faktura slouží zároveň jako dodací list a prokazuje dodání zboží odběrateli, v případě zásilky potvrzuje její vypravení.
V případě nedodržení termínu splatnosti faktury, zavazuje se odběratel uhradit smluvní pokutu ve výši 0,1 % z fakturované částky za každý den prodlení a od 7. dne prodlení ve výši 0,5 % denně za každý den prodlení do zaplacení celé fakturované částky.
Až do zaplacení celé fakturované částky včetně případných smluvních pokut je zboží majetkem dodavatele. Po úhradě celé částky přechází vlastnické právo na kupujícího. V případě nezaplacení faktury v termínu splatnosti, může být přistoupeno k odebrání zboží. Odběratel se zavazuje umožnit odebrání zboží pracovníkům dodavatele.
Povinnost odběratele zaplatit smluvní pokutu, úrok z prodlení či náhradu škody, jakož i další náklady spojené s odebráním zboží a odstoupením od smlouvy není dotčena.

8. Odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení od uzavřené smlouvy či závazné objednávky ze strany odběratele je dodavatel oprávněn vyúčtovat odstupné ve výši 10 % sjednané ceny. Pokud již došlo k odeslání zboží, má dodavatel právo požadovat smluvní pokutu dle článku 4. těchto Podmínek.
Odstoupit od smlouvy lze pouze písemnou formou a toto odstoupení je platné třetím dnem po dni, kdy bylo druhé straně písemné odstoupení od smlouvy doručeno.

Dodavatel si vyhrazuje právo tyto podmínky změnit nebo doplnit, a to zejména při změně souvisejících právních norem nebo při změně způsobu obchodování. Změnu, doplnění a jejich účinnost prodávající vyhlásí vhodným způsobem. Odběratel má právo, v případě nesouhlasu s obsahem změněných či doplněných obchodních podmínek, tento nesouhlas sdělit prodávajícímu ve lhůtě 7 dnů od okamžiku, kdy se o změně či doplnění dozvěděl. Neučiní-li tak, má se za to, že kupující změny či doplňky akceptoval.
Právní vztahy těmito podmínkami výslovně neupravené, se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku a souvisejících právních předpisů.
Dodavatel neodpovídá odběrateli za škodu vzniklou okolnostmi vylučujícími odpovědnost, např. zásahy státu, provozními, dopravními a energetickými poruchami, poruchami systému elektronického obchodu, stávkami či výlukami. Tyto okolnosti jsou důvodem k odkladu plnění smluvních povinností na straně dodavatele po dobu a v rozsahu účinnosti těchto okolností. Totéž platí, i když uvedené okolnosti nastaly u subdodavatelů dodavatele.
Odběratel se zavazuje neprodleně oznámit dodavateli jakékoliv změny, týkající se jeho oprávnění k podnikatelské činnosti, daňových povinností (zejména změnu DIČ a správce daně), jeho platného účtu a bankovního spojení a vzniku platební neschopnosti. V případě vzniku platební neschopnosti odběratele se veškeré pohledávky dodavatele vůči odběrateli stávají splatnými v den, kdy se dodavatel o této platební neschopnosti dozvěděl. Dodavatel je oprávněn v tomto případě žádat okamžité vrácení dosud nezaplaceného zboží.
Písemná forma právního úkonu je zachována, je-li právní úkon učiněn telegraficky, dálnopisem nebo elektronickými prostředky, jež umožňují zachycení obsahu právního úkonu a určení osoby, která právní úkon učinila.
Pokud odběratel odepře či zmaří doručení listiny od dodavatele, považuje se tato za doručenou dnem tohoto odepření či zmaření.
Odběratel tímto uděluje souhlas dodavateli, aby jako správce zpracovával všechny osobní údaje týkající se jeho osoby, které mu sdělí, a to včetně rodného čísla u osob fyzických a telefonního čísla, a to v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. Tento souhlas je dán až do doby jeho písemného odvolání. O osobní údaj se nejedná, pokud je třeba ke zjištění identity subjektu údajů nepřiměřené množství času, úsilí či materiálních prostředků. Poskytnuté údaje budou zpracovány za účelem nabízení služeb, k marketingovým účelům a akviziční činnosti. Tento souhlas se zpracováním údajů se vztahuje rovněž na všechny další nabyvatele či zpracovatele těchto dat. Odběratel tímto dává dodavateli souhlas se zasíláním reklamních materiálů a nabídek dodavatele.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 1.3.2010 a nahrazují Všeobecné podmínky vydané dříve.

V Ostravě dne 21.10.2010

ATOS spol. s r.o.


 

Naposledy navštívené:

 
 
 
 

 

 
    Kód Název produktu Vaše cena  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Po-Pá 7:00 - 16:00
Tel.: 599 526 189
 

 

 



 
 
 






Váš nákupní košík
0 s DPH (0 ks)
 
 

 

 



 
 
 

Dokončit nákup >

 

Dokončit nákup >
Dokončit nákup >

 


© 2012 HITYshop.cz
Bohumínská 188, 712 00 Ostrava
Tel.: 599 526 189, mobil: 775 918 064
E-mail: info@hityshop.cz
webdesign by web-evolution
Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.